16 Ekim 2009 Cuma

RODOP KÖFTECİSİ ALİ KILINÇ - ESKİŞEHİR

Eskişehir'de uzun zamandır adını duyduğum yerlerden bir tanesi de Rodop Köftecisi'dir.Fakat yerinin merkezi olmaması,sanayinin içinde olması nedeniyle bir türlü gidememiştim.Dün akşamüstü Ankara dönüşünde Rodop Köftecisi'nde yeme fırsatı buldum.İşte detaylar;
Burası oto sanayi sitesinin girişinde.Ankara yoluna yakın bir konumda.Ancak öğlen saatlerinde çok dolu olduğu söyleniyor.Eskişehir'in her yerinden müşteri gelirmiş.Dekorasyon doğal olarak vasat.Zaten burada lüks birşey olmaz.
Önce piyazla başladık.
Üstünün soğanla kaplı olması benim açımdan negatif çünkü gün ortasında sadece ben değil benim gibi çalışan tayfasının soğan yeme şansı yok(zaten çalışanlar o saatte lütfen soğan yemesinler :).Dolayısıyla o malzeme muhtemelen çöpe gidecek,yazık. Piyaz çok sıradan,hiç iz bırakmadı.
Köfte çok güzel kokuyor.Kıvamı İnegöl köfte gibi ancak tadı değişik.Bayıldım veya çok beğendim diyemeyeceğim.Eskişehir'de çok daha iyi köfteler mevcut.Ama ortalamanın da üstünde.Resimde görmüş olduğunuz 5 köfteye ilaveten 2 tane daha geldi,sıcak sıcak yenmesi için,güzel düşünce,tebrikler.1 porsiyonda toplam 7 köfte etti ki benim için oldukça doyurucu.Açlığım geçti ancak psikolojik olarak tam doydum diyemeyeceğim.Bu köfte beni pek kesmedi.

Yine de Rodop Köftecisi'ne 1 şans daha vermem gerektiğini düşünüyorum.Bu kadar şan şöhret boşa olmasa gerek.Ancak ilk test çok başarılı geçmedi,bunu da not ettim.

Rodop Köftecisi Ali kılınç

Y. Doğan Mah. Güzel Yayla Sok. No:3

Telefon : 222 - 237 21 36

2 yorum:

Özgün Demir dedi ki...

Rodopta o gün şansınıza köfteyi vasat bulmuş olabilirsiniz, bence bir kere daha gidin. Normal şartlarda eskişehirde rodop köftecisinden daha güzel köfte yapabilen bir yer yok. Tulumba tatlısını da denemeyi unutmayın.

Oburcan dedi ki...

Tamamdir , deneyecegim. Baska tavsiyeleriniz varsa beklerim.

ShareThis

Related Posts with Thumbnails