29 Ekim 2009 Perşembe

DERVİŞ SOFRASI - ANKARA

Ankara'da uzun yıllardır hizmet veren yerlerden bir tanesi de Derviş Sofrası'dır.Beştepe'de bulunur ve Cağ Kebabı'nda ilk akla gelen yerlerdendir.Ben de uzun zamandır gitmemiş olmam ve canım cağ kebabı istemesi sebebiyle tercih ettim.
Abartmıyorum siparişimi vermemin 3. dakikasında masada aşağıda göreceğiniz 3 tabak yerini almıştı bile.


Burada denebilir ki servis çok hızlı bravo ancak bu kadarı da fazla oluyor.Öncelikle gelenlere bakalım.Soğan,üstüne hafif nar ekşisi gezdirilmiş.Gün ortasında yeme şansım yok,aynen geri gitti.Közde pişmiş biber geldi.Ucundan 1 parça alabildim ve o anda aldığıma pişman oldum,zehir gibi acı.O da boşa geldi.Son olarak et geldi.Porsiyonu küçültmek için biraz fazla kasmışlar,sağ tarafı da hafif yanmış.Lezzet olarak hiç tatmin edici değil.Yanında lavaşa sarılmış bulgur pilavı güzeldi ancak o da tadımlık konmuş.Derviş Sofrası hayal kırıklığı oldu.Yemek sonrası tatlı olarak kadayıf dolma varmış ama tatlı yiyecek kadar keyif alamadım bu yemekten.O da kötü gelirse iyice keyfim kaçacak.En iyisi yememek.2 şiş Cağ ve ayran 17,5 TL. Açıkçası pahalı ve o paranın hakkı kesinlikle değil.Nerede eski Derviş Sofrası...
Derviş Sofrası
Çiftlik Caddesi No:45
Beştepe Ankara
Telefon : 312 - 222 66 65

6 yorum:

Oburcan dedi ki...

Ufacık bir blogda yorum yazarken dahi ismini yazmaya cesareti olmayanların başımıza eleştirmen kesilmesini kabul ederim ancak terbiye sınırları içinde kalmak şartıyla.Terbiyesizliği bu satırlarda kimsenin görmesine izin vermem.Burada yaptığımız kimseyi karalamak değil,sadece gördüklerimizi yazmak.Beğenen gider ve kendisi test eder.Ayrıca gurmelik bu kadar kolay değil,kaldı ki ben gurme değilim.Evet oburum,Hosta'nın dönerini de severim.

Oburcan dedi ki...

Yazının tamamını okursanız eskiden ne kadar lezzetli olduğunu yazdığımı göreceksiniz,son zamanlarda bozmuş.Eğer mekanın sahibi veya yetkilisiyseniz onu belirtin de bilelim.Bu alınganlık neden?

Adsız dedi ki...

Bir Ankaralı olarak yıllardır Derviş sofrasına giderim ancak geçen hafta gittiğimde bende eski tadının yerinde olmadığını gördüm.Sizin etleriniz kuru gelmiş,benimkiler direk kömür gibiydi.O kadar övgüyle bahsederek götürdüğüm misafirlerime rezil oldum

Deniz dedi ki...

Yemekerin çabuk gelmesi çok amatörce olmuş gerçekten de.

Adsız dedi ki...

Sayın Oburcan,bu kadar sert bir yazı yazmanız eleştiriye çok tahammüllü biri olmadığınız gösteriyor.Zaten hangi yazı olduğuda görünmüyor,yazı silinmis.Derviş sofrası benimde gittiğim ve sevdiğim bir yer,Ankaranın en iyi oltucularından biridir.Bende ismimi yazmıyorum:)

Oburcan dedi ki...

Sayın isimsiz okuyucum,
yazdığınızın aksine eleştiriye tahammüllü biriyimdir ancak terbiye sınırları dahilinde kalması koşuluyla.O sınırı geçince hakarete girer,ona da izin vermem.Bu sayfalarda her yoruma,her görüşe yer var hatta çok hoşuma da gidiyor çünkü hem renk katıyor,hem de o mekan hakkında daha çok görüş alıyoruz.Böylece insanlar gidip gitmemeye daha kolay ve doğru bir şekilde karar verebilir.Ama dediğim gibi saygı çerçevesinde.Ben burada yargıç değilim,kimseyi yargılamıyorum.Sadece gözlemlerimi yazıyorum.

ShareThis

Related Posts with Thumbnails