25 Ekim 2009 Pazar

NEJLA HANIM EV TATLILARI - TRABZON

Trabzon'da tatlı krizini beklemeden tatmanız gerekenlerden bir başkası Laz böreğidir.Laz böreği denince gitmeniz gereken yer de Nejla Hanım'dır.
Laz böreği baklava benzeri şerbetli hamurun içinde muhallebi barındıran muhteşem bir lezzettir.Trabzon dışında da Laz böreği olduğunu iddia eden birçok tatlı yedim ancak hiçbiri pek yaklaşamadı.Zaten yöresel lezzetleri memleketinde yemek gibisi yoktur.
Nejla Hanım'ın üretim ve satış yeri Akçaabat'ta.Sadece Laz böreği sattığını sanmayın.Ürün çeşitleri şöyle;baklava çeşitleri,tatlı ve tuzlu pasta çeşitleri,börekler ve tabi ki laz böreği.




Laz böreğini eşime o kadar anlattım ki 1 kilo aldım,özel paketlendi ve benimle birlikte Ankara'ya gidecek.
1 kilo laz böreği 15 TL. Bu lezzete az bile.Ben sormadım ama siz sorabilirsiniz,muhtemelen tüm Türkiye'ye kargo ile ürün gönderirler.Eğer siz gitmezseniz o size gelsin...
Nejla Hanım Ev Tatlıları
Fatih Mah. No:142
Söğütlü Akçaabat Trabzon
Telefon : 462 - 248 33 09
462 - 248 33 99

Hiç yorum yok:

ShareThis

Related Posts with Thumbnails