6 Şubat 2011 Pazar

VOLKAN PİKNİK - ANKARA

Ankara'nın klasik olmuş  mekanlarından birindeyiz. Volkan Piknik , 1965'ten bu yana Demirtepe'deki yerinde hizmetine devam etmektedir. İstanbul'lu arkadaşlar Ankara'nın bu "piknik" olayını pek anlamazlar. Ankara'da ise bilmeyen yoktur. Nasıl bir şeydir bu piknik diyenlere cevabımız işte Volkan Piknik gibidir. 
GMK Bulvarında Maltepe'ye giderken sağ tarafta yer alır. Zaten ön tarafındaki eşsiz meyve dekorasyonundan kolayca farkına varılır.

Menüdeki tüm ürünler resimli , içeriği detaylı anlatılmış şekilde önünüzde. Ayvalık tostu , kaşarlı , salamlı , sucuklu , köfteli , tavuklu , karışık sandviçler , tost çeşitleri ve envai çeşit meyve suyu arasında seçiminizi yapabilirsiniz.  

Meyve suyu tercihim nar portakal karışık.  

Karışık sandviç Volkan Piknik'te en çok satan ürünlerin başında geliyor. İçeriği çok zengin. Salam , sucuk , rus salatası , turşu ve ketçap. Tüm malzemeler son derece kaliteli. Harika bir lezzet. Tost makinesinde dışı çıtır kızarmış olan ekmeğin içinde tüm malzemeler bir arada sizi bekliyor.

Sadece karışık sandviç değil , diğer tüm ürünler gönül rahatlığıyla denenebilir. Ama Ayvalık tostu , sosisli ve kavurmalı sandviçin bende ayrı bir yeri vardır. Fiyatlar bu lezzetlere göre makul. Sandviçler 5 TL , tostlar 2,5 TL , meyve suları 5 TL civarında.

Volkan Piknik
GMK Bulvarı No:20/B
Demirtepe  Ankara
Telefon : 312 - 230 03 04
http://volkanpiknik.com/

9 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

ben ilkokulda dersaneye giderken yine oralarda İkizler piknik vardı..annemle oraya gidip döner yerdik...sanırım şuan yok ...aklıma o günler geldi..

Oburcan dedi ki...

Ben de İzmir caddesinde Asburger'i unutamam,süper hamburger,yengen,enişten yapardı!!!

todor dedi ki...

eveeet
süperdir volkan.
ikizler muhteşemdi, ben de sürekli döner yerdim. kasada, marka aldığımız tombul ikizler değişirlerdi arada.
asburger de süperdi ama ben ilk hamburgerimi yüksel cadddesindeki vidar da yemiştim.

todor dedi ki...

bu arada ikizler kapanalı çok oldu.

Oburcan dedi ki...

Bak Vidar'i da hatirladim. Hey gidi gunler!!!

todor dedi ki...

sonra vidarın karşınıa limonburger açılmıştı, ilk ice-slush ı da orada içmiştim.
volkan piknik, maltepenin daha aşağısındaki dedem piknik, tunalıdaki 5 metre karelik vitamin, bence efsane tost üçlüsü. karışık yengen, çılgın enişten... gibi garip adlar koysalarda hafif bir şeyler atıştırıp, taze sıkılmış meyve içmek isteyenler için bulunmaz nimet.

Oburcan dedi ki...

Todor ,

hafıza sağlam maşallah!!!!

Tarator dedi ki...

Uzun süredir ihmal ettiğim bir lezzet. Yağmurdan kaçarken harcanan enerjiden dolayı kazınan mideyi az doyurmadım orada (: bu vesileyle yarın bi uğrayayım :)

Oburcan dedi ki...

Sevgili Tarator,
Yagmurdan kacarken harcanan enerji ifadesine bayildim. Yemek icin guzel bahane :)))

ShareThis

Related Posts with Thumbnails