10 Şubat 2011 Perşembe

KÖSEOĞLU ÇÖP ŞİŞ - ANKARA

Okuyuculardan zaman zaman gelen önerileri gidilecekler listeme ekliyorum. Sürekli uzayıp giden ama takip ettiğim ve gücellediğim bir listem var , buna şüpheniz olmasın. İşte bugün o önerilen yerlerden birine yolum düştü. Olgun'un mail'inde yazdığı Köseoğlu Çöp Şiş. Öz Ankara Toptancılar Sitesi içinde yer alan işletme küçük mekanda harikalar yaratan türden. Menü yok çünkü çeşit yok. Tek ürün çöp şiş. Garson içecekten başka baharat , domates ve soğan miktarını soruyor. Hepsi bu.
Ama öncesine gidelim. Izgaranın başında ustayla sohbet. Çöp şişler süt dana etinden yapılıyor , et Kızılcahamam'dan geliyor. Herhangi bir marine yok , sadece etin lezzeti. Kömür ateşinde pişen etin kokusu inanılmaz. 


Belli bir noktada etin üstüne , sıkı durun , böbrek yağı parçaları atılıyor. Eriyen yağ , pişen etin lezzetine lezzet katıyor.  

Ardından ekmekler pişmekte olan etin üstüne kapatılıyor ve iç kısmı hafiften pişiyor. Ayrıca etin lezzetinden de bir miktar alıyor.

Çöp şişler ekmeğe dizildikten sonra arzuya göre taze soğan , domates ve pul biber ekleniyor. Benim tavsiyem mümkün olduğunca az malzeme eklenmesi. Et o kadar lezzetli ki , fazla malzemeyle çeşitlendirmeye hiç ihtiyaç yok.

Ve son nokta , kağıda sarılan ekmek masada. Ekmeğin de gayet yumuşak ve leziz olduğunu söyleyebilirim. Ama bu et için kelimeler kifayetsiz. Yumuşak , sulu ve çok lezzetli. Bu güzel malzeme kömür ateşinde pişince ortaya bulunmaz bir tat çıkmış. Son zamanlarda yediğim en güzel et bu.

Toptancılar sitesi içinde yer alan Köseoğlu Çöp Şiş , tek ürünle yakaladığı olağanüstü lezzeti sayesinde her türlü övgüyü hak ediyor. Eminim bu yazıyı okuyanların %70'ten fazlası bu tarafa yolunun düşmediğinden şikayet edecek ve okuyup geçecek. Size Oburcan tavsiyesi : yapmayın. birgün yolunuzu buraya düşürün ve bu inanılmaz lezzetin tadın , keyfine varın. Sonra bir zahmet gelin buraya ve yorumunuzu yazın.
Öğleden sonra ağzımda dolaşan mangal tadını da unutamayacağım , not edilsin!!!
1 porsiyon çöp şiş 10 TL. Köseoğlu , her gün saat 19'a kadar açık.


Köseoğlu Çöp Şiş
Öz Ankara Toptancılar Sitesi
3. Blok No:89
Macunköy  Ankara
Telefon : 312 - 397 28 11


35 yorum:

E dedi ki...

aniden bir zamanlar çok yağlı,ben yağ sevmem diyen birini hatırladım :D

halile dedi ki...

ekmeği olmamış gibi hocam daha taş fırın veya saç ekmeğiyle daha güzel olur gibi

Oburcan dedi ki...

E,
haklısın,diyecek sözüm yok :)

Halile,
ekmek daha iyi olabilir mi? olabilir.Ama inan bu da gayet başarılı.Ekmeği falan gözün görmeyecek!!!

todor dedi ki...

vay bu kadar çabuk yazacağını düşünmemiştim :)

Oburcan dedi ki...

Hizmet budur!!!

Mert.xxxx dedi ki...

sayın oburcan bey.ben sizi sıklıkla takip ediyorum..çok güzel bir yazı. yazıyı okudukdan sonra aklıma geldi...sizde bolca et tüketiyorsunuz..acaba McDONALDS ve Burger King gibi fast-foodlara karşı bisoğukluk varmı ? bende varda..o yüzden sordum...siz çok iyi bi gurme olarak görüyorumda ondan..cvp merk ediyorum..

Oburcan dedi ki...

Sevgili Mert.xxxx,
o zincirlere çok soğuk değilim , hatta Burger Kng'i çok severim ama bu blog'da McDonald's,Burger King veya başka bir büyük zincir tanıtmak anlamsız geliyor.Onlar zaten her yerde ve herkes biliyor. Ben daha yerel , az bilinen yerlerin peşindeyim.
İlgine teşekkür ederim.Devam ediyoruz :)

todor dedi ki...

oooo arby's varken burgerking i kim takar oburcan??? ankarada sadece bir şubesinin olması (ankamall) bizim için şanssızlık bence.

Oburcan dedi ki...

Arby's candir. Ama illa ki ekstra cheddar!!!

todor dedi ki...

arby's candır
extra çedar canandır :)

todor dedi ki...

curly fries bir nefestir :)

Oburcan dedi ki...

Ben yine de Koseoglu diyorum!!!!

todor dedi ki...

tek kötü tarafı pepsi ve pepsi ürünleri kullanmasıdır. arby's yönetimi duy sesimizi, bu büyük taraftara coca cola yakışır :)

Oburcan dedi ki...

Arby's de takildi. :)))

Oburcan dedi ki...

:)

todor dedi ki...

tabi yav. bir köseoğlu, bir kuzucu (adını hatırlamıyorum) usta, ne bileyim kokoreçci dayı, çadır,günaydın,adanasofrasının adanası, marmaris balıkçısının mezeleri, balıkları, cicinin, özgenin döneri, bunların yanlarına bile yaklaşamaz bu fastfood zincirleri, sadece kötünün iyisi arby's.

Adsız dedi ki...

Çöpşiş dendimi Aydın geliyor insanın aklına özellikle Ortaklar'da bir-iki yer var ki, oldukça iyi. Köftesi de çok iyi. Ankarada yapan yer olduğunu bilmiyordum doğrusu. Biraz uzak bir yerde ama denemek lazım:)
Burcu.

Oburcan dedi ki...

Todor,
liste dediğin budur!!! Gerisi boş.

Burcu,
gidiniz,tadınız.Pişman olmayacaksınız.Hiçbir yer hakkında bu kadar ısrarcı olmadım.Bu defa ısrar ediyorum!!!

Kaan dedi ki...

Bir Aydın'lı olarak haftaya mutlaka buraya gidip test etmek istiyorum. Ortaklar mı Köseoğlu mu, amaç vatandaşın kafasında soru işareti kalmasın :)

Oburcan dedi ki...

Ben Ortaklar'ı bilmiyorum ama yine de Köseoğlu diyorum :)

Adsız dedi ki...

çok zor yerler ...ümit

Oburcan dedi ki...

Bu yorum , bu Umit, benim bildigim Umit olamaz!!!
Sen ki Pecenek'i tavsiye edensin, sana zor olmaz!! Tam senlik burasi, benden soylemesi!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok iştah açıcı gözüküyor:)

Oburcan dedi ki...

Belek Kutusu,
gel gidelim desem yol uzak dersin , haklısın :))

Adsız dedi ki...

hayır tadından eminim .gitmeyide çok isterim ama oralar çok karışık.orlara hiç gitmedim.trafiği korkutuyor öyle yerlerin.ümit

Adsız dedi ki...

Oburcan merhaba.. Keşifler, gitmek, tatmak, yorumlamak, yayınlamak; muhteşem emek. Tek eksik, mekanların yerlerini harita üzerinden yayınlamak. Mutlaka daha önce de öneri olarak gelmiştir, yanlız harita üzerinde mekanların yerini paylaşmak fazlasıyla faydalı olacaktır... StX

Oburcan dedi ki...

Ümit,
birlikte gidelim oraya,benim arabamla!!(ciddiyim:)

StX,
detaylı adres,telefon ve varsa wab adresi gibi bilgileri verdiğim için harita yayınlamıyorum ama yayınlansa iyi olur tabi. İlk yazıda bir deneyelim bakalım.teşekkürler.

Adsız dedi ki...

şu 10 gün içinde oğlum olacak.sonrasında ben ısmarlıyacaksam neden olmasın.ümit

Oburcan dedi ki...

Kabul :)
oğlana çok sevindim,şimdiden hayırlı olsun...

bienal dedi ki...

Son derece başarılı görünüyor !

Burası tam benlik. İnşallah yolum düşer...


Sizleri zevkle ve keyifle takip ediyorum.

Sevgiler,

Oburcan dedi ki...

Bienal,
mutlaka yolunu düşür,tadına bak ve lütfen yorum yaz :)
Teşekkürler
Sevgiler

Kaan dedi ki...

Gerçekten muhteşemdi, teşekkür ediyorum.
Harita yayınlama işiyle bir ara baya bir uğraştım. Elimde hazır KML olmasına rağmen yarım saat sürüyor harita eklemek. Tabi düzgün yapmaktan bahsediyorum. Sonuçta insanlar oraya gidecek ve tam doğru yerde bulmaları gerekecek mekanı. Site istatistiklerine baktığımda ise bunun çok da kullanılmadığını gördüm o yüzden ben vazgeçtim. Kolay bir yöntem biliyorsanız, öğrenmek isterim.

Oburcan dedi ki...

Afiyet olsun Kaan!! Harita bilgisi için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

ille de Köseoğlu, Köseoğlu, Köseoğlu... ama kesinlikle Kazan şubesi...Bekir

Oburcan dedi ki...

Bekir,
Köseoğlu'nun Kazan'da şubesi mi var ? neden benim haberim yok??? oraya da gitmek lazım. Ürün aynı mı? başka lezzetler de var mı?

ShareThis

Related Posts with Thumbnails