17 Şubat 2011 Perşembe

BISCOTTI MIA - ANKARA

Zaman zaman düşünürüm , "neden Ankara'dan marka çıkmaz" diye. Lakin Biscotti Mia'yı gördükten sonra nadir de olsa bir markamızın olacağını anladım. 2006'da Filistin sokakta açılan ve 2010'da Uğur Mumcu caddesine taşınan Biscotti Mia , Ankara'da benzeri olmayan bir mekan. Sahibi Merve Gültan aileden gelen pastacılık mirasını İngiltere'de aldığı eğitimle 1 basamak yukarı çıkarmış ve kardeşleriyle birlikte bu aile işletmesini açmış. Biscotti Mia'da tüm ürünler katkısız ve doğal olarak "ev yapımı" tarzında üretildiği için bol bol üretilmiyor. Tabi bu kalite ve lezzet olarak kendisini fazlasıyla hissettiriyor.  



Dekorasyon çok başarılı. Yüksek tavan ve aynalar sayesinde iç mekan çok ferah görünüyor. Masa  ve sandalyeler rahat. Müzik seçimi özenli , seviyesi uygun. İmalat iç tarafta ama camdan içerisi görülebiliyor.

Menüde çeşitli tatlı ve tuzlular var. Pastalar , kekler , börekler , poğaçalar. Hepsi gözünüzün önünde.

Biscotti Mia'da günün her saati yiyecek pek çok şey bulabilirsiniz. Biz haftasonu kahvaltı için gittik. Kahvaltı diğer yerlere göre değişik. Uçsuz bucaksız açık büfelerden değil. Hatta ne isterseniz onu alıyor , onu ödüyorsunuz. Peynir , zeytin , bal , reçel , Sarelle vs. Bunların yanına günlük poğaça çeşitlerinden de koyarsanız işte size mükellef kahvaltı. Peynir ve zeytinin çok kaliteli ve lezzetli olduğunu vurgulamam lazım.

Peynirli kiş benim favorilerimden oldu artık. İçindeki taze fesleğen yaprakları bambaşka bir lezzet katmış.

Arası peynirli mısır ekmeği de denenmesi gerekenlerden. Lezzet olarak çok güçlü Karadeniz çağrışımları yapıyor.


Ve poğaça çeşitleri. Tercihimiz mercimekli ve patlıcanlı. Bilhassa patlıcanlı beni benden aldı.

Biscotti Mia yakın zamanda Londra eğitimli Gamze Baş'ın Belçika çikolatası kullandığı özel butik çikolata markası Chef Lola's Chocolates ile daha da büyüdü.
Zevkli dekorasyonu ve özel lezzetleriyle gidenleri mutlu etmekle kalmayacak , daha önce keşfetmediklerine pişman edecek bir yer. Catering hizmeti de mevcut olan Biscotti Mia'da aynı zamanda yemek ve pastacılık kursları da düzenleniyor. İlgililere duyuralım.

Biscotti Mia
Uğur Mumcu Caddesi No:37/6
GOP  Ankara
Telefon : 312 - 426 51 00 - 01

25 yorum:

Nilly dedi ki...

Keşfedilmeli tez zamanda bura! Pata ve pogaçalar beni benden aldı:-)

Oburcan dedi ki...

acele acele!!!
:)

Adsız dedi ki...

mantarlı olan nedir?

Oburcan dedi ki...

Mantarli kis, o da superdi!!!

todor dedi ki...

pasta,kek,kurabiye olayları beni açmasa da mekan çok güzel görünüyor.

E dedi ki...

bütün öğrencili hayatım Ankara'da geçti,o zamanlar böyle bir yer yoktu.Ben gidince açılmış:D
Mart'ta yapacağım Ankara seyahatimin en başına Biscotti Mia'yı yazdım.Brownie,cheesecake ve tart gördüm.Sabırsızlıkla bekliyorum.Eline sağlık Oby :D

Oburcan dedi ki...

Todor sensiz olmaz!!
Git 1 kere, sonra konusalim!

Oburcan dedi ki...

Sagol E,
Mart'ta bekleriz :)

MMO dedi ki...

Bayıldım bayıldım. Sabahları dersten önce gidebilirim! Yuppiii :)

Oburcan dedi ki...

Italyan Kultur ogrencilerine %10 indirim oldugunu da ekleyeyim!!!

Kurbiş Pasta ve Kurabiye Tasarım Evi dedi ki...

Hmmm tadalim bakalım, merak uyandırdı...

Oburcan dedi ki...

Tadalim :)

Adsız dedi ki...

fiyatlar hakkında bilgi verirmisiniz acaba?

Kaan dedi ki...

çok güzel görünüyor. ayrıca sen peynire güzel diyorsan gerçekten güzeldir ;) en yakın zamanda gitmeli.
teşekkürler

Oburcan dedi ki...

Fiyatlar kalitesi ölçüsünde pahalı olmadığı için yazmadım.Eminim giden herkes fiyatları uygun bulacaktır.

Kaan,
senin denemeni ayrıca isterim.Peynir,kek,ne varsa denenmeli :)

elif ada dedi ki...

Bu haftasonu gitmek için değişik bir yer arıyordum. Yine derdime çare oldunuz. Bir minik sorum olacak: Çocukların oynayabileceği bir köşe falan gözünüze ilişti mi acep? Ayaklarınıza sağlık efendim. Sağlıcakla

Oburcan dedi ki...

Elif Ada haftasonu icin ideal secim olur. Ic mekan buyuk degil, cocuk alani yok ama biz gittigimizde cocuklar aralarda oynuyordu. Afiyetle

Sibel dedi ki...

Ankarada böyle yerlerin olması ve bilinmemesi tuhafıma geliyor ama bizleri haberdar ettiğiniz için çok çok teşekkür ederiz.Bu hafta gidiyorum sonrada yorumumu yazıyorum

Oburcan dedi ki...

Sibel,yorumunu merakla bekliyorum!

Unknown dedi ki...

aha... valla yolumun ustu hergun :)
hemen gidiorum....

Oburcan dedi ki...

Git tabi, selamimi da soyle hatta!!!

Yasemin dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu yeni kesfettim ve cok begendim. Kendi blogumda, blogunuz ile ilgili yazi da yazdim. Bakmak isterseniz http://birazhayat.blogspot.com/

Oburcan dedi ki...

Yasemin,
ilgine ve yazına çok teşekkür ederim.Senin okuyucular gelmeye başladı :)
Selamlar

lifegoeson dedi ki...

oburcan ,insanı yoldan çıkarıyorsun yazı gelde deneme diyor :D

Oburcan dedi ki...

Life , amaç o zaten,DENENECEK!!!
:)

ShareThis

Related Posts with Thumbnails