12 Şubat 2011 Cumartesi

OBURCAN 2 YAŞINDA

Zaman akıp gidiyor dostlar. Trabzon'da bir otel odasında başlayan seyahatimiz 2 yılı bitirmiş. Bu süre içinde 368 yazı yazmışım. Ortalama olarak  her 2 günde 1 yazı , fena sayılmaz!! 368 yazıdan tatil , hastalık , şehir yazıları vs. duyuruları çıkarırsak yaklaşık 350  kalır ki Türkiye için fena bir arşiv değil. Ve gördüğüm kadarıyla dünyanın her yerinden düzenli okurlarım var. Almanya , Fransa , İngiltere , Amerika , Kanada , Norveç , Finlandiya , Japonya , Avustralya , Rusya , Belarus , Libya. Son zamanlarda Katmandu , Nepal. Bu vesile ile tüm okurlara teşekkürler ediyorum.
Bu blog'un başlangıç aşamasındaki heyecanı artan bir şekilde hissederek yazı yazmak çok keyifli. Tabi bunda yeni yerler , yeni lezzetler keşfetmenin yanı sıra sizlerden gelen yorumlar , öneriler ve katkılarınızın payı da en az diğerleri kadar var. Hatta son zamanlarda daha da fazla. Bu paylaşımlarımız devam ettiği sürece Oburcan da seyahatine devam edecektir.
Herkese sevgiler , selamlar...

52 yorum:

Adsız dedi ki...

Herseyden ote, oncelikle,emeginize saglik demek istiyorum. Sayenizde hayattan keyif alacagimiz noktalar yakaliyoruz. Nice nice guzel senelere, hep takipteyiz...:)

gul

Oburcan dedi ki...

çok teşekkürler Gül...devam :)

E dedi ki...

zaman zaman beni buhranlara sürüklese bile seviyorum bu blogu :)
eline sağlık

Oburcan dedi ki...

Sevgili E,
ufak bir yan etki :)
takibin ve yorumların için sağol.

Adsız dedi ki...

En sevmediğim şey yanımda olan insanların götürdüğüm yerden zevk almamasıdır bu durum beni çok sıkıntıya soktuğundan hiç yeni bi yerler deneyemiyodum ama bu blog sayesinde biçok yeni yer denedim sağol Oburcan:))

Oburcan dedi ki...

Fashionable Princess,
çok memnun oldum.Süper yerler geliyor,yarın ilki!!!

Adsız dedi ki...

Emeğine, eline, diline, ağzına sağlık:) gerçekten önerini dinleyipte memnun kalmadığımız hiç bir yer olmadı,daha nice senelere... Takipteyiz:)
Burcu.

Oburcan dedi ki...

Teşekkür ederim Burcu.
Aynı şekilde , senin de tavsiye edip benim memnun kalmadığım hiçbir yer olmadı :)
Yenilerini beklerim :)

Hande dedi ki...

Her zaman yorum yazamasam da emin ol sıkı takipçiyiz hem de ailecek..Tavsiye listesinde olan yerlerden hep memnun kaldık.Geçen gün eşime dedim ki ''Ama Oburcan gitmiş memnun kalmış..''O da dedi ki''Kesin gidelim o zaman..''
Nice mutlu yıllara ,nice güzel yazılara..

Bellek Kutusu dedi ki...

Nice yıllara Oburcan, takipteyiz:)

Kepslok dedi ki...

her yazını ayrı bir heyecan ve keyifle okudum merak ettim ben de gittim ben de yedim ya da bazen gitmiş kadar oldum...Daha nice yaşlara Oburcan!

Tolga dedi ki...

iyiki doğdun iyiki varsın.

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar uzun ömürlü bi site olsunn:) hergün girdigim 5-6 siteden biri de bu site hiç bırakmayın!!

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Nice yıllara diyelim:) Demiştim daha önce de keyif alıyorum hayattan yazılarını okudukça! daha tadacak gezecek görecek ne çok yer var diyorum... Ellerine emeğine sağlık:D:D beklemede+ senin ardından sırayla denemedeyim:) sevgilerrrr:)

todor dedi ki...

tanışmamız geç oldu ama güç olmadı.
nice yaşlara, nice güzel yazılara.

Unknown dedi ki...

internette köz köfte ile ilgili bilgi ararken karşılaşmıştım ilk kez en sevdiğim yemek bloğu ile.gördüğüm anda da sadece köz köfte ile kalmayıp bütün postları okumuştum :) közköfte yazısı da daha yeni yazılmıştı ben gördüğümde. demek ki 1 yıldan fazladır ben de düzenli okuyucu arada da yorumcuyum burda. umarım daha da uzun yıllar okumaya devam ederiz sizi. sevgiler, saygılar yemek serüveni hiç bitmesin !!!
başak

Adsız dedi ki...

en damar tıkayan sitelerden biri olmakla birlikte nice 2 senelere.ümit

Egeden Tarifler dedi ki...

Nice seneler seyahatinize devam etmenizi dilerim. İzmir'e de bekleriz. Sevgiler.

Oburcan dedi ki...

Herkese yorumları için çok teşekkürler. En sevdiğiniz,her gün ziyaret ettiğiniz blog olmak süper.Bu çizgiyi gelişerek devam ettirmek için düşünüp taşınıp , bol bol gezeceğim :)
Lütfen öneri ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz.Arzu eden herkese bu sayfaların açık olduğunu da biliniz.
Herkese afiyetli yemekler.

elif ada dedi ki...

Sizi okumak gerçekten büyük bir zevk.. Sizin sayenizde birçok yer keşfettim, tavsiyelerinizle güzel deneyimler edindim... İyi ki varsınız iyi ki yazıyorsunuz. Nice yıllara

Oburcan dedi ki...

Sevgili Elif Ada,
Guzel dilekler icin tesekkurler. Nice yeni kesiflere!

Mert dedi ki...

Nice yıllara. Takipteyiz. Müdaviminiziz.. : )

Oburcan dedi ki...

Sağol Mert,
yaşasın müdavimler !!!!

lifegoeson dedi ki...

Oburcan ,ellerine sağlık bize keyifle takip ettiğimiz bir blog verdin,lezzet avcılığın daim olsun :))sağlıklı, mutlu nice yıllara...

Oburcan dedi ki...

Life,
güzel dileklerin için teşekkürler.

Alev dedi ki...

Sevgili Oburcan
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın.Allah sağlık ve bol para nasip etsin. Tebrik ediyorum.

Nilly dedi ki...

Geç kalmışım, doğum günüymüş Oburcanın.Bu vesileyle hem doğum günün hem sevgililer günün kutlu olsun o zaman:-)

Oburcan dedi ki...

Sağol Alev ,
gözden kaçan 2 noktaya değinmişsin.Amin!!

N.G.,
teşekkürler,senin de kutlu olsun :)

Algorismus dedi ki...

Severek takip ediyoruz, lütfen devam edin :) Allah size sağlık sıhhat versin ki siz de perhiz yapmaya gerek kalmadan bize yeni yerler gösterin :)

Oburcan dedi ki...

Merhaba Algorismus,
tam da bu aralar yaşadığım olaya değindin. Alerjik bir durum nedeniyle yaklaşık 1 ay sürecek ağır bir diyet yapmak durumundayım.Bu sürede yasaklara uyarak yola devam etmeye çalışacağım.Ama tempomuz ister istemez düşecek.Yeri gelmişken belirtmek istedim.Teşekkürler...

nihalasli dedi ki...

2, yiliniz kutlu olsun.Onemli degil , siz hep boyle yazin biz hep boyle okuruz:)

Oburcan dedi ki...

Sagol Nihalasli, yazmaya devam :)

tathar dedi ki...

tebrikler, nice senelere afiyetle...

Adsız dedi ki...

dünyanin her yerinden derken isvicreyi unutmussunuz ama... :-(. her gün acip baktigim ve zevkle (daha dogrusu agzimin suyunu akita akita) okudugum ilk blog sizinkisi. nice, nice yaslara! siz yiyip yazmaya devam. bende okuyup agzimin suyunu akitmaya devam! :-) mâlum, isvicrede nerde böyle yemekler? ;-)
sevim

Oburcan dedi ki...

Teşekkürler Tathar! tavsiyen aklımda,yakında gideceğim :)

Sevim ,
haklısın,kusura bakma,İsviçre tarfiği de yoğun,sayende.Yurtdışında yaşayan Türkler için okuması biraz zor bir blog benimki ama ne yapalım.Dayanın!!
Sevgiler
(Mart başında 2. İsviçre seferi olabilir,Lausanne ve Cenevre,beklemedeyiz :)

Adsız dedi ki...

gercekten? belki bu sefer daha güzel seyler denemek kismet olur. ama isvicre-mutfagi öyle aman aman bir mutfak degil. heleki bizim mutfagimizla asla kiyaslana-maz. ama bu sefer zopf'u deneyin derim ben :-).
sevim

Oburcan dedi ki...

Sevim,
Gelirsem Ilk once Zopf yiyecegim :)

Löplöpcü dedi ki...

Kardeşim sağlıklı ve bol lezzetli yıllar seninle olsun.

Oburcan dedi ki...

Sagol Semih , Hindistan'a selam!!!

ankaraguclufatih dedi ki...

Abicim Allah uzun ömür versin, bizlere bu güzel sayfanı sunduğun için sonsuz teşekkürler ederim, sayfayı gerçekten ilgi ile takip ediyorum ve öneri olarak sunuyorum, ne kadarda yorum yazmasak takip edildiğini bil yeter. Adem doruk tesislerini eklemişsin inşallah burası fazla uzamaz en kısa zamanda gidersin, fatih bakkalı, yaşar usta, çengelhan, kavurmacı v.s.buralarada bir an önce gitsen iyi olur.
Not:Önceki yazdığım yorumumu göremedim tekrardan yazıyorum büyük ihtimal gitmemiş olabilir, yorum yazıp gönderme şekli değişmiş.

ankaraguclufatih dedi ki...

Unutmadan Adem Doruk'da 45 dakika bekleme sonucunda alabalık buğulama çok süper, eğer seviyorsan denemeni tavsiye ederim abi. Hatta misarim olarak beraber gidebiliriz abi.

Kaan dedi ki...

nice 2 hatta 20 yıllara dostum. acil şifalar diliyorum. kendine dikkat et

Oburcan dedi ki...

Fatih , Adem Doruk'a tek başıma 1 defa gittim.Ama seninle de gidip senden bilgi alabilirim,çok memnun olurum.Haberleşelim,gidelim.

Oburcan dedi ki...

Kaan teşekkürler.Biraz yavaşladık :)

Adsız dedi ki...

umarım bugünkü hürriyeti okumuşsunuzdur..ümit

Oburcan dedi ki...

okumadım,konu nedir?

Adsız dedi ki...

sanırım okumuşsunuz.röportajı kastetmiştim

Oburcan dedi ki...

okudum,haber verdiğin için teşekkür ederim :)

todor dedi ki...

Ankara'da en iyi döner Atatürk Orman Çiftliği Şençam Köftecisi'nde yenir diyen adamın blogunu 5.500 kişi takip ediyormuş ya sen çatla oburcan :))

Oburcan dedi ki...

Adam Istanbullu Todor. Taksiye binse Kizilay'dan Ulus'a Siteler uzerinden goturur, 80 TL alirlar :)
Bu arada Ankarali takipcilerime , ayni zamanda takip etmeyenlere laf ettirmem yani :)

todor dedi ki...

işte problem de orada zaten, bilmiyorsa ozaman ona göre yazacak. sen yazıyormusun istanbul'da en iyi bilmem ne şurada yenir diye? yazmıyorsun. ya da diyorsun ki ben gittim, şunu şunu yedim, iyiydi veya kötüydü.
adam çıkmış antalya,ankara,antep için kesin yorum da bulunmuş. diğerlerini bilmem ama ankara için en iyi döner adresini şençam (ki iyidir döneri) veriyorsan, ben referans almam bu abiyi. desin ki ben şençam da yedim güzeldi, en iyisi demesi saçma bilip bilmeden.

takipçilerine laf mı ettim?
nedir bu ajitasyon???
:)))))

Oburcan dedi ki...

bizim yazı tarzlarımız farklı ama.O daha seyrek yazıyor,her gittiği yerde en iyiyi arıyor.Ben daha sık yazıyorum,kötüleri yazmıyorum ama iyi ve vasatları yazıyorum.
Ajitasyona başlamadım bile daha :)))

ShareThis

Related Posts with Thumbnails