14 Ocak 2010 Perşembe

DAM ALTINDA ÇÖP ŞİŞCİ - ANKARA

Uzun zamandır methini duyarım Dam Altında Çöp Şişci'nin. Bilkent köprüsünü geçer geçmez sağa , Barış Sitesi'ne giden yola girilir , sonra 1 sol , ileriden 1 sağ yaptınızmı işte karşınızda. Şehrin biraz dışında ama bulması kolay bir yeri var. Ben kolesterol bakımında zengin arkadaşımla öğlen yemeği için gittim ancak gidince gördüm ki burası aslında alkollü bir mekan. Yani akşamları da değerlendirilebilir , hatta esas o zaman değerlendirilmeli. İçerisi biraz karanlık ve soğuk olsa da dekorasyon olarak iyi sayılır , her yer temiz ve bembeyaz masa örtüleri insanın içini açıyor.
Çöp şişimizi söyledik. Menüde , etlerinin Giresun'un Görele ilçesinden geldiğini üstüne basa basa belirtmişler , ki bu da beklentiyi yükseltiyor. Şahsen ben Görele'de mangal yapma keyfine nail olmuş biri olarak o yörenin etlerinin tadını bilirim deme lüksüm var. Meze , et ve pide çeşitleri de mevcut.
Önce yine bir Ankara klasiği olan domates ezme geldi. Acı sevenlere güzel. Baharatı biraz keskin ama lezzetli.
Bulgur pilavı oldukça tatsızdı. Hiç servis edilmese daha iyi.
Gelelim esasoğlana. Çöpşiş resimde görüldüğü gibi sac üstünde geldi. Bu 2 kişilik. Etler yumuşak ve tadı güzel. Ancak yine de Görele etinin tadını bulamadım. Havasından mıdır suyundan mı bilmem , bu et Görele'de bambaşka lezzette oluyor. İnsan yemeye doyamıyor. Yanlış anlaşılmasın , lezzeti kesinlikle güzel. Ama beklentimizi karşılayamadı. Yine de bir akşam gelip pirzolayı da denemek isterim.
1 porsiyon çöp şiş 11,5 TL. Kebaplar 10-17 TL arasında değişiyor. Mezeler 5-10 TL. 2 kişi içeceklerle birlikte 27 TL hesap ödedik.
Dam Altında Çöp Şişci
Eskişehir Yolu 7. Km.
Mustafa Kemal Mahallesi
68. Sokak No: 3
Ankara
Telefon : 312 - 284 90 93

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili oburcan siteni ilgiyle takipediyorum.Bizler için canla başla gezdiğin için çok teşekkür ederim,yazık sana :) ilk defa senden önce bir lokantaya gittim,haftasonu Kızılcahamam'da Yaşar ustadaydım.harikaydı,bence biran önce orasını yazman lazım.
Seçil

Kaan dedi ki...

abi nereden buluyorsun böyle yerleri? ilk fırsatta deneyeceğim. çöp şişe bayılırım ama Ankara'da şöyle lezzetli bir çöp şişçi bulamadım.

Oburcan dedi ki...

Sen bir dene, yorumunu merak ediyorum

ShareThis

Related Posts with Thumbnails