4 Mart 2010 Perşembe

TAPS - ANKARA

Evvel zaman içinde Almanya'dan dönen arkadaşlarımız anlatır , biz de hayranlıkla dinlerdik,Almanya'da ne barlar var kardeşim,birayı gözünün önünde üretiyorlar.Cem Yılmaz'ın "elin Japon'u evinde video yapıyor,gelip burada dağ taş geziyor" esprisi gibi, elin Alman'ı evinde bile bira yapıyor türü efsanevi cümleler kurulurdu. Derken İstanbul'da kendi birasını üreten ilk barımız açıldı ve sonra yayıldı. Bu akşam arkadaşlarımızla birlikte Çayyolu Park Caddesi'nde bulunan Taps'tayız.
Önce kötüden başlayalım. Sigara içmeyen biri olarak sigara yasağını sonuna kadar savunuyorum. Sigaraseverler dumanlarını bizlerle paylaşmak isteyecek kadar ince düşünceli olabilirler ama biz onların dumanını istemiyoruz. Gördüğüm kadarıyla dışarı doğru yapılan ve üstü sonradan kapatılan çıkmalarda artık herkes rahatça sigara içebiliyor. Şu kadarını söyleyeyim ; yaklaşık 3 saat süren yemeğin ardından eve geldiğimde hayata küsecek kadar sigara kokuyordum!!! Kimse bu ülkede sigara yasağı var demesin!!
Taps'ın ortamı güzel ancak sigara dumanı heryere hakim. Kaliteli müzikler çalıyorlar. Masalar rahat,garsonlar kibar,hizmet hızlı.
Ben garsonumuzun tavsiyesine uydum ve mantar soslu bonfile aldım. Görünümü zengin , mantar sosu güzel ancak ana madde bonfile sert. Bir daha geldiğimde yermiyim ? Hayır.
Izgara tavuk gerçekten güzel. Tavuk iyi pişmiş ve lezzetli. Garnitürü de aynı şekilde.
Kebabi tabağının altında bazlama var. Üstte tavuk,köfte,et ve sos. Bu da güzel bir yemek. Tüm malzemeler lezzetli.
Fish and chips çok iyiydi. Hem doyurucu,hem de lezzetli.Garnitürü de zengin.
Tavuk şnitzel de yanında patates salatası ve üstünde baharatlı tereyağı ile birlikte güzel lezzetlerdendi.
Tüm bu yiyeceklerin yanında Taps biraları içtik tabi. Kendi üretimleri olması nedeniyle çok çeşit var,bir yerden başlamak lazım. Taps hem özel üretim biraları,hem de lezzetli yemekleri ile güzel bir mekan. Fiyatlar ; et yemekleri 25-30 TL , biralar 7-9 TL. Değişik başlangıçlar,pizzalar,makarnalar ve tatlı çeşitleri de mevcut.
Taps
Park Cad.
Alımcı Park Sitesi No:4/1
Çayyolu Ankara
Telefon : 312 - 240 23 90-91

2 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Paylaşıma teşekkürler.Güzel bir açıldığı için sizin adınıza sevindim.Fikirlerinize katılıyorum.Yemeklerde süper görünüyor.Demekki gidilebilecek bir yer.Hayırlı olsun.Sevgi ve saygılarrrrr....

Adsız dedi ki...

Ben de tam buraya gitmeyi dusunuyordum. Sigara dumani ile ilgili soylediklerinizden dolayi listeden cikariyorum... Oburluklarinizin devamini bekliyorum!

ShareThis

Related Posts with Thumbnails