16 Aralık 2009 Çarşamba

MİS KEBAP - SİVAS

Mis Kebap , Sivas seyahatlerimin döner yeme noktasıdır. Buralarda döner denince akla Mis Kebap gelir. Akşam saatlerinde işi bitirip yorgun argın Mis'e geldim. Amacım 1 porsiyon döner, biraz tatlı yiyerek enerji toplamak ve otele gitmek. Ancak kötü bir sürpriz ; döner bitmiş. Sivas köftesini öğlen yedim. Kalanlar içinden tercihim dana şiş oldu. Tabağım geldiğinde ne kadar doğru bir tercih yaptığımı anladım. Görüntü süpersonik!! Etin üstünde hafif bir terbiyesi var,çok lezzetli. Çatal etin içinde kayıyor,yumuşacık. Lezzeti inanılmaz güzel. Bu eti yedikten sonra şimdiye kadar neden her seferinde döner yedim diye kendime kızmadım değil yani!!!
Bu güzel etin üstüne tatlı şart oldu. Burada 1 çeşit tatlı var, havuçdilimi. O da harika. İçi ve üstü fıstık dolu. Kenarında kaymak. Tam bir lezzet ve enerji bombası. Günün tüm yorgunluğunu aldı.
1 porsiyon dana şiş , 1 tatlı ve 1 içecek 13 TL. Bu yemeğe feda olsun. Yolu Sivas'a düşenler bunu kaçırmasın.
Mis Kebap
Rahmi Günay Caddesi
Sivas
Telefon : 346 - 223 52 44

Hiç yorum yok:

ShareThis

Related Posts with Thumbnails