13 Aralık 2009 Pazar

HOME STORE CAFE - EPISODE 2

Daha önce yazmış olduğum yerleri tekrar yazmayı tercih etmiyorum ama dün akşamdan sonra bu kuralı uygulamama kararı aldım.Home Store'u aylar önce yazmıştım.Dün Ankamall'da alışveriş sonrası tatlı ve kahve keyfi yapmak için tekrar uğradım.Önümden geçen harika görünümlü ve harika kokulu tatlının ne olduğunu sorunca Limonlu sufle olduğunu öğrendim. Zaten çikolatalı sufle konusunda takıntılı birisiyim ama limonlu versiyonu hakkında emin olamadım.Ancak Mustafa Bey'in ısrarı ve kendinden emin duruşu kararımı değiştirmeme neden oldu.Limonluyu deneme kararı aldım. Sufle kararı veren biri öncelikle sabırlı olmalı çünkü hazırda bulundurulamıyor,sipariş üzerine taze taze yapılıyor.Hazırlık aşaması da biraz emek istediği için yaklaşık 30 dakika beklemeniz gerekiyor. Ancak sonrası size cenneti vaat ediyor. Ben de geçmek bilmez 30 dakikadan sonra aşağıdaki manzaraya ulaştım :)
Görüntüsü muhteşem.Ankara'da bu kadar iyi kabartılmış sufle bulmak zor açıkçası.Lezzeti konusunda çok ümitli değildim ama ne kadar yanıldığımı ilk kaşıkta anladım.Kokusu inanılmaz güzel.Lezzeti daha da güzel.Limonun hafif tadını alıyorsunuz ama ne kadar yerseniz yiyin,içiniz bayılmıyor.Yanında servis edilen krema ,çikolata sos ve limonlu dondurma ile muhteşem.

Tatlının tadı damağımızda kalmışken üstüne demleme kuşburnu çayı içtik.Taze kuşburnu meyvesinden yapılmış.Şeker ilavesine bile gerek yok,kendi tadı yetiyor.
Sadece bu ikilinin tadına bakmak için bile Home Store Cafe'ye uğranır dostlar. Fiyatlar uygun diyemem,tatlı 12 TL,çay ikramdı. Ancak böyle bir lezzete her gün her yerde rastlayamazsınız.Benden söylemesi...
Home Store Cafe
Ankamall AVM
Telefon : 312 - 541 26 26

Hiç yorum yok:

ShareThis

Related Posts with Thumbnails