21 Aralık 2009 Pazartesi

KUKİ HOUSE - ANKARA

Kuki'de Ankara'mızın güzide markalarından biri haline gelmiştir. Cookie'den gelen isminden de anlaşılacağı gibi minik kurabiyelerle başlamış , ardından işi büyütmüştür.
Cepa'nın fast food katında Café'ler Sokağı olarak bilinen bölgede yer alır. 2 katlıdır ve üst katı çok keyiflidir. Menü çeşitliliği açısından çok zengindir. Kahvaltı seçenekleriyle başlar , tostlar , wrap çeşitleri , salatalar , burgerler ,etler , tavuklar ve tatlılar olarak liste uzar gider. Bu kadar çeşitliliğin olduğu bir menüde ne kadar yersek yiyelim boş. En iyisi biz ritmimizi bozmadan , bünyeyi zorlamadan , az ama öz tanıtım yapalım.
Sezar salata ile başlamak istedim. Birçok yerde yapıldığı söylenen bu salatayı aslına uygun , Julius Caesar'dan gelmiyor , yanlış anlaşılma olmasın sakın :) yapan yerler çok sınırlı. Salatanın görüntüsü mükemmel. Aslında adına Sezar salata demeselermiş daha iyi olurmuş çünkü bu arkadaşın Sezar salata ile ilgisi yok , sosu tamamen ilgisiz ama salata olarak başarılı.
Dediğim gibi lezzetli bir salata yedim ama asla Sezar değil.
Ana yemek olarak mantar soslu bonfile istedim. Resimde gördüğünüz yarım porsiyon.Buna rağmen çoğu yerin tam porsiyonunu döver!
Altta kremalı tagliatelle , üstünde mantarlı ve karamelize soğan destekli bonfile parçaları. Çok lezzetli , eti harika ama fiyatlandırmasına takıldım. Bu tabağın 1 porsiyonu 24 TL. Şu açıdan da bakılabilir ; 24 TL ile 2 kişi rahatlıkla doyar ancak biraz anlamsız. Tagliatelle miktarı çok abartılı , et daha kararında ama birleştiklerinde 24 TL'lik bir tabak olmuyor , olsa da gereksiz büyük bir yemek oluyor.
Buradaki yemekleri say say bitmez ancak benim görüşüm salatalar ideal. Fiyatları 15 TL civarında , hem lezzetli , hem doyurucu , hem de nispeten daha ekononik. Sipariş verirken mutlaka 1 kişi için doyurucu olup olmayacağını sorun , gerekirse yarım porsiyon isteyin. Hem mideniz hem de kredi kartınız zorlanmasın.

Kuki House
Cepa AVM Kat:3 No:74 Ankara
Telefon : 312 - 219 66 88

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Sezar salata konusunda ben de hassasım, halen Ankara'da orjinal tarifine uygun yapan yer bulamadım.

Oburcan dedi ki...

Ankara'da en iyi Sezar salatayı Bilkent Mezzaluna'da yedim. Bunun dışında Big Chefs'te de fena değil.

ShareThis

Related Posts with Thumbnails