8 Mart 2011 Salı

CENEVRE AUTO SHOW 2011 - I

Cenevre Auto Show , Detroit ile birlikte dünyanın en büyük 2 araba fuarından. 1905'ten beri her yıl Mart ayında Cenevre Palexpo'da düzenlenir. Bildiğiniz ve bilmediğiniz çok sayıda araba firması ve yan sanayi burada en son ürünlerini görücüye çıkarır.
En son 2006'da gittiğim fuara bu yıl işlerim nedeniyle gidemedim ancak benim yerime giden sevgilim sağolsun , zaman ayırdı ve fuarı görüntüledi. Bu yılın favori araçları hibritler. Ancak Cenevre Auto Show benim için biraz da concept car anlamına geliyor. Bu gözle bakmanızı rica ederim. Sizi resimlerle başbaşa bırakırken huzurlarınızda sevgilime tekrar teşekkür ediyorum. Varol...
Merak edenler daha detaylı bilgi için resmi internet sitesine bakabilirler.

http://www.salon-auto.ch/en/

Resimleri büyütmek için üzerlerine tıklayınız.




9 yorum:

todor dedi ki...

valla ben de mi sorun bilmiyorum ama, hiç bir fotoğrafı göremiyorum. giren bakan yorum yapsın da genel bir arıza mı, benim bağlantımda mı bir sorun var öğrenelim....
not: sadece autoshow değil, diğer incelemeler de bulunan fotoğrafla da görüntülenemiyor bende.

Oburcan dedi ki...

Todor,
ben tüm fotoğrafları görüyorum.Bir sorun yok gibi!!

E dedi ki...

todor resimler süper.hepsini görebiliyorum.sanırım serinin 2. bölümü bu gece gelecek.favorilerim pagani,koenigsegg ve maybach

Oburcan dedi ki...

Haklısın E,bu gece 2. bölün geliyor...

Oburcan dedi ki...

Todor,
geçici çözüm ama www.vtunnel.com adresinde kutunun içine istediğin blog adresini yazarak rahatça bakabilirsin.Sadece biraz yavaş çalışır

todor dedi ki...

anladım. teşekkür ederim herkese.

todor dedi ki...

vtunnel ilaç oldu :)

Karma Has kicked My Ass dedi ki...

Dün de yorum bırakma sıkıntısı vardı sanki... Ama sanırım şimdilik geçmiş... Arabalar süper, benim autoworld çok feci sönük kaldı bunların yanında :) Zaten eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağarmış değil mi :)

Oburcan dedi ki...

Olur mu öyle Epican , Senin 1948 Alfa Romeo hepsine bedel. Alfa Romeo can'dır. İlk yazıdaki 4C'nin dedesidir kendisi. Saygıda kusur edilmesin!!!!
:)

ShareThis

Related Posts with Thumbnails