22 Eylül 2009 Salı

URFA EYVAN SOFRASI - ANKARA

Hoşdere Caddesi'nin girişinde 1-2 ay önce açılan Eyvan Sofrası ne zaman önünden geçsem bahçesindeki kalabalıkla ilgimi çekiyordu.Açıkçası daha önce ismini duyduğum bir yer değildi.Ama bu kalabalığın vardır bir hikmeti dedim ve Cumartesi günü içeri adım attım.
İçerisi çok ferah,dekorasyon fena değil.Menü oldukça büyük ve her sayfada 1 kebap yer alıyor,büyük ve ayrıntılı bir resmi ile birlikte.Bu kadar çeşidin olduğunu bilmiyordum,fotoğrafları harika.Kebap çeşitleri kuzu pirzola,madalyon,kaburga,tavuk çeşitleri,tandır,sac tava,Ali Nazik,yaprak kebap,ezmeli kebap,karışık,pide çeşitleri diye uzayıp gidiyor.En zor kısım seçmesi.
Siparişimizi verdik.Klasik kebapçı başlangıcı geldi.Domates ezme,buğdaylı yoğurt ve salata.Ezme güzel,salata çok güzel.Yemek gelene kadar oyalandık.





Eşim yaprak kebap istedi.Altında patlıcanlı sos,üstü yağsız et ve tereyağlı domates sos.Çok lezzetli.Et miktarı biraz az ama lezzetten kurtarıyor.Fiyatı 11 TL.

Ben karışık Eyvan kebap istedim.İçinde tavuk ve et şiş,köfte ve döner vardı.En güzeli şiş,olağanüstü yumuşak ve lezzetli.Köfteler zırh kıymasından yapılmış ancak fazla yağlı,yiyemedim.Döner ise güzeldi.Fiyatı 15 TL.

Bu güzel yemek tatlısız olmaz,künefe istedik.Künefe çok başarılı.Tam not...

Sonuçta yemek yiyen bu kadar insan yanılmamışlar.Urfa Eyvan Sofrası kebapseverler için özel bir yer olacağa benzer.Fiyatları ortalamanın bir miktar üzerinde olmasına rağmen lezzet güzel.Ödediğiniz paraya üzülmeyeceksiniz.
Urfa Eyvan Sofrası

HOŞDERE CADDESİ NO : 203 ÇANKAYA
TELEFON : 312 - 442 4 442

17. CADDE NO: 29/F OSTİM
TELEFON : 312 - 385 44 45 / 385 77 40

2 yorum:

Unknown dedi ki...

eyvan'ın saç tavası ve karısık ızgarası çok güzel. çiğ köfte ve ezmeside favarim.
denemenizi tavsiye ederim

drosera dedi ki...

Biz de aynı sizin gibi burası neden kalabalık bu kadar diyerek gittik, fakat pişman olduk. Sadece soğan tadı aldığınız bir ezme, soğuk pide, pişmemiş ve oldukça kötü bir Ali Nazik, bayat çay. Belki bize öyle denk geldi.. Kaliteyi yaratmak kadar koruyabilmek de önemli demek ki..

ShareThis

Related Posts with Thumbnails