16 Eylül 2009 Çarşamba

KÖRFEZ KÖFTE - TRABZON

Balık sezonunun başladığı ilk günlerde Trabzon seyahatimiz vardı.Buraya gelince geleneksel olarak Akçaabat köfte ve balıktan başka bir şey yemiyorum.Daha önce 1 defa gittiğim Körfez köfte aklımda yer etmiş mekanlardan biriydi.Şimdi tam sırasıdır diye düşündüm.
Körfez Köfte Akçaabat'ta denizin kıyısında yer alır.Yer olarak denize en yakın,hatta denizle içiçe bir konumu var.Aşağıdaki fotoğraf bahçesinden çekildi.
Bu fotoğraf ise içinden.
Yemek klasik.Piyaz,Akçaabat köfte ve balık(illa ki Karadeniz mezgit).
Önce piyaz.Lezzetli.Fasulyesi ve salata malzemeleri kaliteli.

Gördüğünüz köfte yarım porsiyon.Sezonun ilk balığını daha çok yemek istedim ama biraz pişman oldum.Çünkü Trabzon'da yediğim en lezzetli Akçaabat köfte budur.Bundan sonra köfte Körfez'de yenecek.
Maalesef balığın fotoğrafını teknik bir arıza sonucu kaybettik.Ancak Karadeniz mezgit yılın ilk balığı için gazyet güzeldi.Bilmiyorum,belki de çoktandır yemediğim için tatlı gelmiş olabilir ama öyle değil.Bu mezgit iyiydi.Yine de daha lezzetli balık yemek için havaların soğumasını beklemekte fayda var.
Gelelim hesap kısmına.Piyaz,yarım köfte,balık ve ayran 22 TL.Ortalama fiyat.Çünkü burası hem mekan hem de hizmet olarak şehrin iyi yerleri arasında.Ve fiyatın da hakkını fazlasıyla veriyor.
Körfez Köfte
Adnan Menderes Bulvarı
Liman Mevkii Akçaabat Trabzon
Telefon : 462 - 227 10 37

Hiç yorum yok:

ShareThis

Related Posts with Thumbnails