20 Temmuz 2009 Pazartesi

ÜSTÜNEL KÖFTECİSİ - ANKARA

Üstünel köftecisi Ankara'da bir çığır açmıştır. Yaptığı servis , masalara kağıtlar serilmesi , yeşilliklerin boca edilmesi , üstüne limon , yanında közde pişmiş sarımsak , ardından ekmekarası köfte. Hatta sonrasında birkaç tane benzerinin açıldığına bile şahit oldum. Demek ki yurdum insanı bu formatı sevmiş. Buraya yıllar önce gelmiştim ve tadını unutmuştum. Haftasonu bir misafirimle birlikte gezerken aklıma geldi ve birlikte köfte yemeye geldik. Bakalım neler bulduk...
Burayı daha salaş ve küçücük bir kulübe olarak hatırlıyorum ama basbayağı şık bir yer olmuş. Cumartesi öğleden sonra ailelerin çoğunlukta olduğu bir müşteri kitlesi vardı. Arka tarafta köfte ızgarası ve hemen yanında yeşilliklerin sergilendiği manav misali tezgah...
Masamıza geçtik. Sipariş 1 porsiyon , 1,5 porsiyon , 2 porsiyon şeklinde alınıyor. Tek seçenek köfte. Ardından masamız yeşilliklerle donandı. Kiraz domates , iceberg , marul , tere , turp , taze soğan , taze nane yaprakları ,pişmiş sarımsak. Hepsi taptaze , insanın içi açılıyor.

Köftemiz geldi ancak köfte biraz hayal kırıklığı yarattı. Tek ürünü köfte olan bir restoran için fazlasıyla sıradan. Hani neredeyse hazır alınmış , ızgarada pişirilmiş diyeceğim. Burası esasen bir köfteci. Köftenin tadının insanı vurması gerekir ama bu köfte oraya çok uzak.
Sonuç olarak ortam güzel , yeşillikler etkileyici ama köfte tatmin etmiyor. Midenizi doldursa da açlığınızı kesmiyor. 2 kişilik salata , 2 porsiyon köfte , 2 ayrana 25 TL gibi hiç azımsanmayacak bir rakam ödeyerek ayrılıyoruz. Açıkçası haketmiyor , benden söylemesi. Ama takdir sizin...
Üstünel Köftecisi
Yeni Sanayi Tunç Caddesi No:86 İskitler
Telefon : 312 - 324 26 24

1 yorum:

selamibeğ dedi ki...

katılıyorum.
üstünel köftecisi yeşillikler dışında bir numarası olmayan bir yer. onun için de buralara zahmet edip gelinilmez.

ShareThis

Related Posts with Thumbnails