12 Mart 2011 Cumartesi

DUYURU

Dostlar,
süpersonik fitbol ligimizin yayılmacı kuruluşu Lik tivi'nin haklarını korumak amacıyla aldırdığı karar neticesinde blogspot'a uygulanan yasaklardan biz de nasibimizi alıyoruz. Her gün değişik bir durum ortaya çıkıyor. Bir gün fotoğraflar görünüyor , ertesi gün kayboluyor. Bu aralar kendi blog'uma ulaşamıyorum. Sabah zar zor bir yazı yazabildim ancak şu anda yazılan yorumlara cevap veremiyorum. Todor ve Kepslok'un yorumlarını yayınladım ama cevap veremedim. Sanırım Pazartesi günü ofisten yapabileceğim. Kutsal Türk fitbolunun marka değerini korumak adına yaptığı bu cesurca ve zekice hareket nedeniyle Lik Tivi'yi bir kez daha saygıyla!!!! ve sevgiyle!!! anıyoruz. Yaşanmakta olan bu rahatsızlık nedeniyle kusura bakmamanızı rica ediyorum. Yakın zamanda bu sorunu kökten çözmüş olacağım. O zaman değil Lik Tivi ve Türk fitbolu , kanalların alayı tebelleş olsa bize dokanamayacak.

1 yorum:

todor dedi ki...

boşa lick tv demiyor fenerbahçeliler o na :))

ShareThis

Related Posts with Thumbnails