19 Ocak 2010 Salı

FİSHO - ANKARA

Balık işi ülkemizde riskli iştir. Genelde toplum olarak kırmızı et severiz. Birçokları için balık beslenme listesinin arka sıralarında gelir. Yine de tüm bu kötü faktörlere rağmen bu işe girmiş ve hakkını vererek yapan yerler var ve bunlar ayakta kalırlar. Fisho'da bunların başında gelir. Aslında AVM'lerin food court'larında balık restoranı işini Myfish başlattı ama Fisho bence menüyü Myfish'in 1 adım ötesine taşıdı. Yaklaştığınız zaman gördüğünüz manzara gerçekten güzel. Balıklar çeşit çeşit. Şiş , ızgara , tava veya buğulama , her çeşidi mevcut. Panora'nın food court'unda bulunan Fisho'dayız. Yemeğimize balık çorbayla başladık. Yanında limonu ve üstünde dereotuyla başlangıç olarak eksiksiz. Tadı harika , kıvamı yerinde ve malzemesi çok kaliteli. Tabağın dibi balık parçalarıyla doluydu. Çok beğendim.
Balık olarak dil balığı şişi tercih ettim ve bu tercihimin çok doğru olduğunu gördüm. Dil balığı çok iyi pişmiş , içi yumuşacık ve çok leziz. Aslında yanında hafif pişmiş soğan da vardı ama öğlen yemeği olması itibarıyla yemedim. Çok güzel 1 tabak , çok güzel 1 yemek.
Dediğim gibi balık olarak çeşit çok. Fener balığı kavurması , akya , hamsi , çipura , somon ilk bakışta gördüğüm diğer balıklardı. Ayrıca oldukça zengin bir salata barı var ki ondan da bahsetmemek olmaz. Fiyatlar et ve tavuk restoranlarına göre biraz daha pahalı. 1 balık , 1 salata ve 1 içecekten oluşan menüler 14-18 TL arasında. Çorba ise 5 TL. Benim çorba , balık ve içecekten oluşan yemeğim 20,50 TL tutarında. Fisho , lezzetli yemek arayan fakat sağlıktan da ödün vermeyenler için çok iyi bir alternatif.


Fisho

Panora AVM

Oran Ankara

Telefon : 312 - 490 89 82

Hiç yorum yok:

ShareThis

Related Posts with Thumbnails